۶ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۵۱

سرپرست شبکه بهداشت دیلم خبر داد

ارایه خدمات بهداشتی درمانی به عشایر دیلم با اعزام تیم‌های پزشکی

ارایه خدمات بهداشتی درمانی به عشایر دیلم با اعزام تیم‌های پزشکی

بوشهر - سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیلم از ارایه خدمات بهداشتی درمانی به عشایر تحت پوشش شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش خرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیلم، محمود ذاکری گفت: با ورود عشایر به منطقه از آبان ماه، سرکشی از آنان آغازشده و تعداد ۲۴ خانوار با جمعیت ۸۹ نفر در مناطق روستایی دیلم ساکن شده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم‌های سیار بهداشتی متشکل از پزشک، ماما، بهورز، کاردان بیماری‌ها، بهداشت خانواده، بهداشت محیط به‌موقع با مراجعه به مناطق عشایر نشین این شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی را ارایه می‌دهند.

ذاکری اظهار داشت: تیم‌های سیار بهداشتی متشکل از پزشک، ماما، بهورز، کاردان بیماری‌ها، بهداشت خانواده، بهداشت محیط به‌موقع با مراجعه به مناطق عشایر نشین این شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می‌دهند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیلم یادآور شد: لام گیری، تشکیل پرونده سلامت خانوار، ویزیت پزشک و ماما، توزیع دارو برای بیماران نیازمند، مراقبت زنان باردار و کودکان طبق دستورالعمل‌ها، بررسی وضعیت بهداشت محیط، دفع زباله، کلریته کردن آب‌انبارها و آموزش دفع فضولات انسانی و ایجاد توالت صحرایی، دفع فضولات حیوانی، سالم‌سازی آب آشامیدنی به خانوارهای تحت پوشش عشایر منطقه و در زمینه بیمارهای واگیر و غیر واگیر ازجمله خدماتی است که به عشایر ارائه می‌شود.

کد خبر 3834865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha